Imieniny:
Szukaj w serwisieWyszukiwanie zaawansowane

Komunikacja

2008.12.08 g. 22:46

Bilet ZTM przez telefon

Masz komórkę w Plusie i konto w Citi Banku - masz bilet!

Czy mamy początek końca problemów z zakupem biletów komunikacji miejskiej?

Od 8 grudnia, część pasażerów może kupować bilety przez telefon komórkowy.


Jak informuje Igor Krajnow, Rzecznik Prasowy Zarządu Transportu Miejskiego:

 

Żeby móc skorzystać z tego udogodnienia, trzeba:

 

  • na początku zadzwonić pod bezpłatny numer *145# i zarejestrować konto w systemie mPay.
  • Potem, żeby kupić bilet trzeba wybrać ten sam numer oraz kod biletu.
  • Jeśli ktoś chce kupić np. bilet 20 minutowy, musi wybrać numer *145*220020#.
  • Dla biletu 40-minutowego będzie to odpowiednio numer *145*220040#.
  • W czasie kontroli biletów pasażer będzie musiał zadzwonić pod bezpłatny numer, widoczny na identyfikatorze kontrolera.
  • Pieniądze za bilet zostaną ściągnięte bezpośrednio z konta pasażera. Szczegółowe informacje znajdziecie Państwo na stronie internetowej www.ztm.waw.pl


  • Uwaga!


    Usługa na razie jest dostępna tylko dla posiadaczy telefonów w sieci Plus oraz dla posiadaczy kont w banku Citi Handlowym.

  • Usługa już cieszy się całkiem sporym zainteresowaniem pasażerów. Od momentu jej uruchomienia dziś (8 grudnia) do godz. 15.30, bilet przez telefon kupiły 53 osoby!

 

 Tyle Rzecznik ZTM.

 

A co z pozostałymi pasażerami?
Tymi, którzy nie mają konta w jednym z najdroższych banków i numeru w sieci firmy Polkomtel?

 

Może warto przyznać, że jest to test nowej możliwości?



Opublikowal: Michał Pawlik
-
Serwis oprogramował Jacek JabłczyńskiCopyright(c) 2002 - 2014 Fundacja Promocji m. st. Warszawy